دوشنبه ۵ آذر
کرخه شعری از داریوش خطیر
از دفتر آویشن نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ۲۱:۰۸ شماره ثبت ۱۳۶۴۹
بازدید : ۷۷۵ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب داریوش خطیر
|
آب
نان
نمک
داد
درد قرن ها
غم پدران
دل واپسی مادران
رویای کودکان
برباد
توفان
و
خواب خنده
مرغان می خوانند
پروانه ها می رقصند
رنگین کمان می بارند
آویشن
پیراهن چاک میکند
و شقایق ها عطر
سینه سوزان
و داغ
مریم را بر دل
فردا
سرود هستی
خو می کند
به تنهایی
یا مرگ
یا
سر به زانوی بی خبری سایه؟
چون ققنوس می سوزم
برای جاده های منتظر من و تو
و سرود یگانه هستی
مرد بی سایه
زن بی سایه
انسان بی سایه
می گذارند از رود
برای نان
و نام
لبریز از عشق توام
رویایم را بلرزان
خوابم را
مهرت را
پر خروش چون روشنایی
و شفاف همانند رود
و راز آمیز بسلن بیشه
و در تو آرام می گیرد
خیال
رویا
آویشن
شعر
و فردا
با دست های تو
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.