سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        پیاده نخواهم شد از اسب باد...

        شعری از

        مهدی خدایی (آیدین)

        از دفتر حرفهایی از سکوت... نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ۱۹:۴۶ شماره ثبت ۱۳۶۴۷
          بازدید : ۵۱۱   |    نظرات : ۳۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        پروانه من ،
        شمع  تو ،
        تو پر نور و زیبا،
        من عاشق و رسوا،
        گرمای تو،
        یا گرمی وجود من ،
        سوختن  یا  زندگی ؟
        راه دیگری نیست،
        انتخابم را کرده ام
        عشق...
         
        _____________
         
        سوار  بر    باد
        چون  برگی  آزاد
        روان  به  سمت  نور
        با دلی   شاد،
        هم  آواز  با  پرندگان ،
        رها  بر  پهنه  آسمان،
        به  مانند  ماه  و ستارگان
        با  حسی  زیبا   و بی  بدیل،
        و  نجوایی  در  دل   کوهساران
        با پژواکی  جاودان،
         که دیگر
        فریب جاذبه را نخواهم خورد
        پیاده نخواهم شد از اسب  باد...
         
         ________________
         
        مشت می زنم بر دیوار
        محکم
        محکم تر
        تا جاری شود خون دستانم
        می شکنم این دیوار
        این قفل
        این زنجیری که می فشارد پاهایم
        چون شیری غران
        نعره می زنم بر سختی حصارم
        تا انعکاس صدایم کر کند گوش آسمان
        مگر این حصار بالاتر از فولاد است ؟!
        ___________
        به نام مهربانترین
        سلام و عرض ادب خدمت اساتید بزرگوار.
         
        بین این نوشته ها سرگردان بودم
        راستش نتونستم یکشونو به عنوان پست جدا انتخاب کنم
        تصمیم گرفتم هر سه تا شو بفرستم
        ان شالله که لایق چشمان مهربان شما باشه...
         
        داداش کوچیک همه شما
        و خاک پای همه تون
        مهدی...
         
        یا حق...
         
         
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0