کسری ز میان برفت و، بهرام نشست
کس جام گرفت و دیگری، جام شکست
رفتند از این میان، یکا یک یاران
خوشنام چه کس ماند و، که بد نام گذشت ؟ .
....................................................
و این اولین رباعی،سر آغازی ست بر حضورم،
در محضر عزیزان بزرگوارم
امید که به شاگردی یکا یک شما مفتخر شوم ! .