جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر علیرضاجهانگیری نوین
آخرین اشعار ناب علیرضاجهانگیری نوین
|
دوقطعه از سروده های سال ۸۴
۱-
آن قدر دوستت دارم
که
می خواهم
سر
به تن ات
نباشد
تابیشتر
سر
به
سرت
بگذارم.
۲-
آن قدر
دوستت دارم که
اگر بگویی
نفس نکش
بی اعتنا به تو
عمیق تر
نفس می کشم
چون
به عشق
تو می کشم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.