جمعه ۲ آذر
ایده شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ۲۲:۰۰ شماره ثبت ۱۳۵۹۶
بازدید : ۸۲۷ | نظرات : ۷۵
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
ایده دادم،
این ترازو را عوض کنند!
بهتر است این عدالت
با گرم اش حساب شود.
ایده ام را گِل گرفتندُ
عدالت را در حین ارتکاب جرم!
برخوردشان عوضی بود.
چه کنیم، کار دنیا وارونست.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.