جمعه ۲ آذر
صحنه شعری از احمدرضا زارعی
از دفتر نشیند به دل نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ۱۸:۰۷ شماره ثبت ۱۳۵۸۶
بازدید : ۱۰۲۳ | نظرات : ۴۸
|
آخرین اشعار ناب احمدرضا زارعی
|
صحنه،
...موجی از دروغ!
سیاه را
...به رنگ
......آراستند.
چشمم شنید:
"در آینه
...چپ ها
......راستند!"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.