هوا این جا جوانمردانه گرم است
جرائد هم نوشتن،بحث گرم است
در این جا هشت کُرسی,داغِ داغ است
خداقسمت کند ،حق انتخاب است
گروهی چون ترازو در تلاش است
نمی داند که میزان رایمان است
گروهی قصه گو آن سو کمین است
لالالالا که جمعه وقت خواب است
نه جان،این جمعه وقت انتخاب است
به کوریه دوچشمت،خواب،خواب است
ببین گرمای مرداد از الان است
وحقا مشکلات اقتصادی،سیاسی،رانت بازی هم زیاد است
کلید حلش اما،پیشمان است
که آیا رای تو ،رای خداهست؟
حواست جمع،مهرت پای آن است