۱- ناز(دوبیتی)
نیازم را ندیدی ناز کردی
رهاکردی مرا پرواز کردی
به هرحال! ازتو ممنونم که پای
محبت را به قلبم باز کردی
۲- کافی نیست(رباعی)
در پیش یقین جای نظر بافی نیست
شد وقت عمل فرصت حرافی نیست
باید که بسوزم زغم غم سوزت
پروانه شدن به خاطرت کافی نیست
علی رضا جهانگیری نوین-شیراز
۱۳۸۹/۴/۲۳