جمعه ۲ آذر
می خواهم فقر را بکشم شعری از حامی شریبی
از دفتر ورق ایام نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ ۲۳:۱۶ شماره ثبت ۱۳۴۸۳
بازدید : ۷۴۵ | نظرات : ۷۳
|
آخرین اشعار ناب حامی شریبی
|
می خواهم فقر را
بکشم
نه با ترازوُ
با قلمی ازجنس
- بیک -
اما با طعمی تُرش بشکل
یک لیمُو
بکشم
چِشم ، چِشم
اخمالوُ
- دلی-
پراز سُوز
بکشم
نه حال داره
نه دَماغ
یک دهن
- بازِ باز –
به رنگ
نان جبین
ولی
مثل ریشه های خشک
جاروُ
بکشم
اینهم گردی
یک تن
باریک
چون دسته ی
- پارو-
بدون گردوُ
بکشم
چُوب ، چُوب
یک گردن
باریکتر از
- مُو-
بکشم
می خواهم
با احساس خوبم
دوتا گوش
پراز حرفهای
خیال انگیز
- جادو-
بکشم
می خواهم
یک صورت
سیلی خورده
به رنگ سُرخ
- آلُو -
بکشم
مُو ، مُو
پراز دُود
اندیشه های تلخ
از هیاهوُ
بکشم
دِست ، دِست
پُر از پُوچ
یک دست
که هرگز
نمیرسه
به زانوُ
بکشم
پا ، پا
انگشتها
تا اندازه ی گلیم
- تنهایی
مرد
سیا روُ
بکشم
می خواهم
فقر را
سرد
با
قلم شکسته
خاموش
بکشم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.