جمعه ۲ آذر
این روزها شعری از فرهین رام
از دفتر دلنامه های فرهین نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ ۰۵:۳۳ شماره ثبت ۱۳۴۳۰
بازدید : ۱۲۱۱ | نظرات : ۱۵۶
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
این روزها ؛
به اشتیاقی
گویی ؛
دل ِ گم گشته ام
می کشاند مرا
به سوی ِ صحن ِ حرمی
.
اشکهای ِ سمج
یاری نمی کنند
دیگر مرا
انگاری ؛
به اقتصای ِ زمان
رویشی نو در کمین است
.
انکار نمی کنم؛
سکوت شدم و بس
دروازه های شهر ِ من
به قفلی دلخوش
و بسنده
به سهم ِ رهایی از خود
.
دستانم ؛
بی قنوت
زانوانم ؛
بی رکوع
چشمانم ؛
مقیم ِ سرود ِ شبهای ِ سرد ِ بی حضور
.
تلنگری بزن مرا
شاید این خواب ِ کوفتی
که فسیل کرده مرا با هجوم
و مسخ کرده به صرف ِ ماضی
رهایم کند
و – من ِ – مجازی را به من ِ – او - برساند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.