جمعه ۲ آذر
گناه شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ ۲۱:۳۷ شماره ثبت ۱۳۴۱۲
بازدید : ۸۹۸ | نظرات : ۱۲۰
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
آنجا که دریا
شانه های زمین را می بوسد،
گناه، کرالِ پشت می رود!
نگاهِ نامحرم،ساندویچ می شود.
فضای سبز، قلیان می کشد.
گشتِ ارشاد، لاک میزند!
لابد من هم،
آزمایشِ اَتمی می کنم!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.