جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
به چشمات عادتی دارم
مث درخت به یه ریشه
مث باغچه به بوی گل
مث کتاب به اندیشه
به چشمات عادتی دارم
مثِ کوچه به یه عابر
مث تنها به تنهایی
مث احساس ِ یه شاعر
به چشمات عادتی دارم
نگیر این عادت و از من !!
بذار عادت کنم بیشتر
بذار چشماتو باز لطفن !
من از چشم تو می بینم
اگه دنیا کمی زیباس
حضور ِ چشم تو بوده
اگه عدالتی برپاس
من از چشم تو می بینم
همه پنجره ها رو باز
تموم ِآدما رو شاد
همه عروسک ها رو ناز
به چشمات عادتی دارم
نگیر این عادت و از من !!
بذار عادت کنم بیشتر
بذار چشماتو باز لطفن
بذار چشماتو باز لطفن
که دنیا با وفا گرده
وقتی چشماتو می بندی
دنیا محل ِ نامرده
میخوام از حالت چشمات
بگیرم حس ِ آرامش
بپوشم پیرهن ِ خواب و
ببینم خواب آسایش
به چشمات عادتی دارم
نگیر این عادت و از من !!
بذار عادت کنم بیشتر
بذار چشماتو باز لطفن
|