پنجشنبه ۸ آذر
ناب ترین ناب شعری از علی باقری خورآبادی
از دفتر پرواز نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ ۲ روز پیش شماره ثبت ۱۳۴۰۲۵
بازدید : ۱۳ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر علی باقری خورآبادی
آخرین اشعار ناب علی باقری خورآبادی
|
🌹بِسم الله الرّحمن الرّحیم🌹
آرزویم عشق من ، تنها و تنها وصلِ توست
رو به سویَت چون کویری تشنه یِ آب آمدم
گر بِرانی می شوم داخل زِ قابِ پنجره
باز کن در را نگارا باز بی تاب آمدم
پرس و جو می کرد حالم را صبا دادم جواب
من شبِ تاریکم و دنبال مهتاب آمدم
شعر نو دارم، غزل یا مثنوی با خطّ عشق
امشب از دیوان دل با قطعه ای ناب آمدم
دلبرم برقِ نگاهت حاملِ پیغام بود
با همین انگیزه می بینی که شاداب آمدم
شاعر ✍ علی باقری
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام... متشکرم .....موفق و پیروز باشید در سایه ی عشق یا علی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبااااست..