يکشنبه ۲۷ آبان
دنبالِ یک اشاره م شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دیروز شماره ثبت ۱۳۳۷۹۹
بازدید : ۱۳ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
دنبالِ یک اشاره م
کارم ز نوه نبیره گذشته
ندیده ای زبین آنهمه هزاره های ،
بیشمارم
هِزاران هَزار،
نشستند برشاخه های آنهمه اشجار که ،
ناتوانم ،
تعدادشان را دیگر برشمارم
هَزارانی که هریک ،
یکریز ترانه خوانند
نباید ازکنارآنهمه ترانه های خوب و خوش بگذرم
صحیح نیست
باید برای ثبت شان بردلم پافشارم
شروع کردم به ساختنِ ترانه
شادم که درحالتِ انتشارم
خودم را چاپ میکنم
گاهی با چاپ معمول
گاهی با چاپ سنگی
همگون با قلبی سنگی
میخوام برم بسوی بارگاه حق
اما خجل ازاینهمه گناهان
دنبالِ یک اشاره م
دائماً در فشارم
فشار قبر را که مَثَل میزنند ،
مقابل عذاب وجدان ، کم است
طوفانم
مثلِ بیابون داغم
بسانِ سشوارم
یکریز گناهانم را میشمارم
بهمن بیدقی 1403/7/25
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ارادت آقای اکرمی بزرگوار سپاس بیکران از لطف بیکرانتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض ارادت استاد بزرگوار سپاس بیکران از لطف بیکرانتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض ارادت آقای مهدی پور بزرگوار سپاس بیکران از لطف بیکرانتان شاد باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نباید ازکنارآنهمه ترانه های خوب و خوش بگذرم
صحیح نیست
باید برای ثبت شان بردلم پافشارم
واقعا نباید گذشت و نشنید
پیروز و دلشاد باشید