سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 1 آبان 1403
  • روز آمار و برنامه ريزي
  • شهادت مظلومانة آيت الله حاج سيد مصطفي خميني، 1356 هـ ش
19 ربيع الثاني 1446
    Tuesday 22 Oct 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      سه شنبه ۱ آبان

      زمان

      شعری از

      پیام مفخم

      از دفتر ترانه اجتماعی نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ ۲۲ ساعت پیش شماره ثبت ۱۳۳۲۸۸
        بازدید : ۶۸   |    نظرات : ۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر پیام مفخم

      صدای ارسالی شاعر:
       
      توو مرز خواب و بیدارم 
      گمم آشفته ام زارم
      چی می بینم توو  آیینه 
      جوونی خام در سینه
      هنوزم شاد و پرلبخند
      کشیده خواهشُ در بند
      به اوج آرزوش خورشید
      دم گرم امید پاشید
      یه لحظه فاصله است در کار
      منم یا سایه ام این بار
      دقیق می شم  توو تصویرم 
      می بینم که چقدر پیرم 
      کجا این فصل ناآرام
      کدوم لحظه شدش همرام
      توو خوایم یا که بیدارم 
      از این تصویر بی زارم
      جوان در لحظه ای پیشم 
      سپید شد پس چرا ریشم؟ 
      زمین چرخید زمان گم شد 
      قمر د رکارِ کژدُم شد 
      غبار بنشست و ساکن شد 
      همین پایان تحکم شد
      سراسر خسته و کورم
      از ادراک زمان دورم 
      به دورِ من نگرد امروز 
      پر از احساسِ مجبورم
      در این وادیِ پر تشویش 
      مثالِ مرده در گورم 
      چرا  عمرِ بشر کوتاه ست؟
      چرا زور زمان اولی ست؟
      سوالم همچنان برجاست 
      نجاتی از زمان در ماست ؟!!!
      ۰
      اشتراک گذاری این شعر
      ۳ شاعر این شعر را خوانده اند

      پیام مفخم

      ،

      محمد باقر انصاری دزفولی

      ،

      نیره صدری

      نقدها و نظرات
      محمد باقر انصاری دزفولی
      ۳ ساعت پیش
      درودبی پایان
      بر شما
      شاعروادیب گرامی
      خندانک خندانک خندانک
      نیره صدری
      ۲۳ دقیقه پیش
      درود جناب مفخم گرامی خندانک

      باغ اندیشه واحساستان مملو از طراوت وزیبایی

      به لطف حق خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      3