سه شنبه ۶ آذر
دل استقلالی شعری از یاسر قادری
از دفتر امتداد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ حدود ۱ ماه پیش شماره ثبت ۱۳۳۲۸۳
بازدید : ۱۰۰ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب یاسر قادری
|
ای که با آن لب سرخ جگری
از همه عالم و آدم به دری
رحمی بر دل استقلالی من
چشم تو رنگ عسل ،لب شکری
روی ماهت بزند طعنه به ماه
نکند از همه کس، دل ببری
می روی کوچه، کمی روی بگیر
مست آن چشم ،نمانده پسری
وقف روی تو منم،عشوه نیا
من توام یا تو منی یا دگری
به دعا شب به سحر، ذاکر تو
چه شود ،گوشه چشمی نگری؟
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب استکی | |
|
درود بیکران بانو ممنون نگاه مهربانتان هستم | |
|
درود بر شما استاد انصاری مزین کردین | |
|
درود بر شما حسام جان | |
|
برقرار باشین جناب مدهوش | |
|
درود بیکران نثارتان جناب بیدقی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه ای زیباست
در وصف نگار بی وفا