جمعه ۲ آذر
کنار من بنشین شعری از سجاد ممیوند
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ حدود ۱ ماه پیش شماره ثبت ۱۳۳۲۷۴
بازدید : ۳۳ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب سجاد ممیوند
|
بیا بنشین کنارم من برایت شعر میخوانم
تمارض کن از آن دوری نه میدانی نه میدانم
برایت از همان احساس ناب عاشقان گویم
بیا تا من بگویم که تو هم روحی و هم جانم
دلیل هر نمازم یاد کردن ز روی تو است
دعای عاشقت این است تو میخندی و خندانم
زمین تار و تاریکم ، ولی قبل از طلوع تو
به جانت میخورم سوگند تویی خورشید تابانم
تو را میبینم و جانم برایت شعله میگیرد
تو یوسف مسلکی و من همان یعقوب کنعانم
فسون چشم جادویت دلم را بندهات کرده
فریبای فریبنده مگیر دست از گریبانم
سجاد ممیوند
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد بزرگوار متشکرم ❤️ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.