شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر بهاره فرزان پور
آخرین اشعار ناب بهاره فرزان پور
|
از عطر تو لبریز شده خانه ی عشقم
معلوم نشد نزد تو دیوانه ی عشقم ؟
از حس تو پر شد همه ی حال و هوایم
تا حلقه زده دور تو پروانه ی عشقم
تا دورترین نقطه ی یک عاطفه پیچید
احساس برآورده ی افسانه ی عشقم
این گونه که تو مست شدی،حال خوشی نیست
یکبار نخوردی تو ز پیمانه ی عشقم
پیش تو هر اندازه که ناچیزم و ساده
در چشم همه عاشق و دردانه ی عشقم
باید که هم آواز خیال تو ، سفر کرد
این گونه که من ، عاشق و دیوانه ی عشقم
☆ غزلیات بهار
#بهارهفرزانپور
#ب_شادزی
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما جناب استکی بزرگمهر با سپاس فراوان از شما | |
|
سلام و درود برشما با سپاس فراوان | |
|
سلام و درود برشما جناب انصاری بزرگمهر
سپاسگزار وقدردان لطف بیکرانتان هستم 🌷🌷🌷 | |
|
سلام و درود برشما با سپاس فراوان 🙏🏻🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود