جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر بهاره فرزان پور
آخرین اشعار ناب بهاره فرزان پور
|
تا که می بینم تو را ، گفتار یادم می رود
عاشقت هستم ولی ، اقرار یادم می رود
خوب و زیبایی ، عزیزی ، دلبری ، بی نقص؛ گُل
وقت رو در رو شدن ، آمار یادم می رود
از تو می خواهم بپرسم ، دوستم داری هنوز ؟
تا که می بینم تو را انگار ، یادم می رود
آن چنان سرشار دیدارم ، که وقت رفتنم
فرق بین روزن و دیوار ، یادم می رود
آن چنان دلبسته ام ، که وقت رفتن بی گمان
در خودم گم می شوم ، اصرار یادم می رود
از تو می خواهم ببخشی سادگی های مرا
این که دلگیرم ، ولی هر بار یادم می رود
☆غزلیات بهار
#بهارهفرزانپور
#ب_شادزی
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگوار با سپاس فراوان از شما | |
|
سلام و درود سپاس از لطف بیکرانتان | |
|
سلام و درود برشما جناب انصاری محترم با سپاس فراوان از الطاف بیکرانتان 🙏🏻🌷🌷🌷 | |
|
سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگوار سپاسگزار لطف بیکرانتان هستم 🌷 | |
|
درود برشما با سپاس از مهر بیکرانتان | |
|
سلام و درود برشما با سپاس فراوان از الطاف بیکرانتان | |
|
درود برشما با سپاس فراوان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه ای پر احساس و زیباست