جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر بهاره فرزان پور
آخرین اشعار ناب بهاره فرزان پور
|
به جستجوی تو تا فصل انتها رفتم
همین که عطر تو آمد ، ندیده وا رفتم
تو گفتی من بروم ، رفتم و ... فقط رفتم
و مانده حسرت آن که چرا ، چرا رفتم ؟!
تو رفتی و کمرم تا شد و دلم وا رفت
و من برای همین، تکیه بر عصا رفتم
عجله کردی و شب هم سکوت تلخی کرد
دلم گرفت و به بال ستاره ها رفتم
هوای بی تو ، هوای برای بودن نیست
ببین که این من دیوانه ، تا کجا رفتم
دوباره آمده بودم ، ببینمت؛ رفتی
و من دوباره شکستم و بی صدا رفتم
☆ غزلیات بهار
#بهارهفرزانپور
با تخلص :(ب.شادزی)
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود برشما بزرگوار با سپاس فراوان | |
|
سلام و درود برشما با سپاس 🙏🏻💐💐 | |
|
سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگوار با سپاس فراوان از الطاف بیکرانتان 🌷 | |
|
سلام و درود برشما با سپاس فراوان 🌺 | |
|
سلام و درود برشما بزرگوار با سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.