يکشنبه ۴ آذر
مُهر تمدید شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ حدود ۱ ماه پیش شماره ثبت ۱۳۳۱۸۰
بازدید : ۴۰ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
دوستت می دارم
دوست دارم به تماشا باشم
خیره بر صورت ماهت دائم
غرق در خوشبختی
آغوشت....
نت به نت از لب تو بوسه بچینم
وشراب شدنم را در تو
سرکشم لا جرعه
عطر بودت گُلِ هرلحظه
دائمی باشد و مستی آرد
بر مشام دل و جان و همه ام
حضرت شوق......
دل و جان دلخوش
به وجودت هر آن
خواهم از محضر تو دلخوشی بی وقفه
عیش و عشرت ز تماشا و به آغوش تو باشد
به من و جان و دلمتا همیشه ای جاای که جانی وجهان....
وحشی چشمانت
دائم و بی وقفه
در دل شعر ترم
و به جان و همه ام
مست جولان و تکاپو باشد
از خدا می خواهم
که همیشه باشی در کنارم با عشق
و به هر لحظه و آن
بغلت را برمن
مُهر تمدید زنی با بوسه
حضرت آرامش.....
دوستت می دارم
دوستت می دارم
دوستت می دارم
#حسین گودرزی"تشنه"
۱۴۰۲/۰۵/۱۹
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها بانوی فرهیخته سپاس از بدل محبت شما بهترین حال نصیب دل پر مهرتان | |
|
درودها یکسبد گل که نه یکدشت گل ارزانیتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود برشما جناب گودرزی عزیز
بسیارزیبا بود