پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
ساکتی ای همزبانم از چه رو؟
با من از زیبایی دنیا بگو
باز هم حرفی بزن از فصل عشق
از رسیدن تا به شهر آرزو
با دلم از همدلی حرفی بزن
در شب خاموشی خود مانده ام
ترک دنیا کرده دل کاری بکن
قافله تا منزل تو رانده ام
رد پایم مانده در شهری غریب
در پِی ات دل مانده زار و بی نصیب
ساکتی سردی نمی آیی چرا؟
باز باران می دهد من را فریب
همزبانم مهربانم لب گشا
از سکوتت گرد غم بر تن نشست
خاطراتی تازه کن تنها شدم
اشک غم بر خاطرات من نشست
جستجو کن باز من را در غروب
باز با یاد سکوت بیشه ها
با دل از عشق و وفاداری بگو
در رکودِ پاکیِ اندیشه ها
...
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خیلی زیباست
درود بر شما