پنجشنبه ۱ آذر
دندان طلا شعری از عباس (یزدان) عظیمی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ ۲۳:۳۲ شماره ثبت ۱۳۳۰۱۴
بازدید : ۱۷۷ | نظرات : ۴۷
|
دفاتر شعر عباس (یزدان) عظیمی
آخرین اشعار ناب عباس (یزدان) عظیمی
|
دهان شعور را بسته اند
این جماعت تازه دهان
رو سفید شد
حیوان بسته زبان
بوی تند توحش
سوخته شدمشام بهار
باروت می کِشد
آتش به روزگار
میراث ناپدری ست؛
اندوه سلسله وار
دخمه ی نیاز مرگ
رنج گناه وار
دست نشانده ی سفاهت
با مغز کرم زده
پرچمدار قانون بقا
مسلح به دندانٍ طلا
می درد
جنجره ی دخترک بهت زده
شاید
ساعت نوشیدن خون نزدیک است
شاید
اجاقٍ انسان کور است...
اما
عجیب نیست اگر
نارون بی برگ
خشک می آید
به چشم هیز تبر
........
پ.ن
شاید
مظلوم دلیل ظالم است
...
عباس (یزدان) عظیمی
مهر ۱۴۰۳
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ارادت حضور شاهزاده خانم عزیز
گل تشریف اوردید ممنون از توجه شما | |
|
سلام و عرض ادب حضور استاد بانو عجم
سرفراز شدم از حضور شما تندرست باشید و امیدوار | |
|
سلام و عرض ادب حضور استاد بانو حسین زاده بزرگوار نگاه امید بخش شما را قدردان هستم
خوش امدید. قدومتان گلباران | |
|
درود بر شما. خوش امدید.
ممنون از توجه و همراهی شما | |
|
سلام و عرض ادب حضور بانو عادلی بزرگوار
سپاسگزار حضور سبز شما هستم | |
|
سلام بر استاد دزفولی دوست داشتنی
خوش امدید حضور شما قوت قلب است
پایدار باشید | |
|
درود فراوان استاد ازاد بخت خوش فکر
ممنون از توجه شما | |
|
درود فراوان بر شما. حضور پر مهرتان را قدردان هستم پایدار باشید و امیدوار | |
|
درودها بر استاد حامدی عزیز و شیرین سخن
خوش امدید | |
|
هزاران درود بر شما
خوش امدید | |
|
جناب طاهری عزیز سلام و عرض ادب خوش تشریف اوردید.
سپاس گزار توجه شما هستم | |
|
درود بر جناب قادری عزیز
سپاس از همراهی پر مهر شما.
پاینده باشید | |
|
درود بر جناب عبدالله پور عزیز
زیبا نگاهید
سپاس از همراهی شما | |
|
سلام بر جناب نظری عزیز
خوش امدید
سپاس از نگاه زیبای شما | |
|
درود بر استاد فتحی عزیز ممنونم از نگاه پر مخر شما
پاینده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود برشما جناب عظیمی
زیبا وتامل برانگیز قلم زدید