سه شنبه ۲۲ آبان
در میانِ سایه ها شعری از علیرضا صانعی
از دفتر ردپای سایه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ ۰۰:۱۸ شماره ثبت ۱۳۲۸۰۹
بازدید : ۱۰۶ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب علیرضا صانعی
|
در میانِ سایه ها
در میانِ سایه ها پنهان بمانی بهتر است
از میانِ بادها طوفان بمانی بهتر است
زندگی دارد نکاتی که نمی دانی هنوز
در کفِ این زندگی حیران بمانی بهتر است
سال ها هم مثلِ عمر ما به پایان می رسند
تا زمانِ مرگ با ایمان بمانی بهتر است
روزگارِ تو اگر توأم شود با درد و غم
تا همیشه در پیِ جبران بمانی بهتر است!
آدمی دانا که باشد هرکسی دنبالِ اوست
بینِ آدم ها اگر نادان بمانی بهتر است
هرکسی بد کرده با تو جای آن خوبی بُکن
در تمامِ زندگی انسان بمانی بهتر است
گر تو از معشوقه ای مانندِ من رنجیده ای
مثلِ یوسف در غمِ هجران بمانی بهتر است
علیرضا صانعی ✍️
۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ساعت ۲۲:۵۰
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم...
بالاخره تا آدم شاعر نباشه و چیزی از شعر ندونه نمیتونه ترانه بگه...
این شعر دریچه ای برای رسیدن به ترانه سرایی بود. مانا باشید🌹 | |
|
سلام و عرض ادب خدمت شما جناب مانا
خیلی متشکرم از لطف و توجه شما! بله کاملا درست فرمودید🌹🌹 | |
|
بسیار متشکرم از الطاف شما جناب انصاری عزیز مانا باشید.🌹🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ولی تا پستتونرو دیدم انتظار خوندن یه ترانهی خودمونی و قشنگرو داشتم
درود بر شما
موفق باشید