پنجشنبه ۱ آذر
فرقی نداره شعری از علیرضا صانعی
از دفتر ردپای سایه ها نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ ۲۳:۳۳ شماره ثبت ۱۳۲۷۳۸
بازدید : ۱۱۶ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب علیرضا صانعی
|
برام هیچ فرقی نداره که تو
چجوری میخوای با دلم سر کنی
نمیشه تو این رابطه دِق کنم
تو جونت رو واسم پرپر کنی!
منو از خودت دور کن خواهشا
بذار بی تو دنیا رو حاشا کنم
نمیخوام بری، نه، بمون پیشِ من
میخوام تا تو رو من تماشا کنم!
دلم میگه از وقتی که با منی
تو اسمِ منو هِی صدا می زنی
اگه دوست داری منو پس نرو
تو با رفتنت قلبمو میشکنی!
یه کاری بُکن تا بدونم که تو
هنوزم به فکر و کنارِ منی
یه چیزایی میگم بدونی برام
تو مثلِ طلوع و بهارِ منی!
دلم میگه از وقتی که با منی
تو اسمِ منو هِی صدا می زنی
اگه دوست داری منو پس نرو
تو با رفتنت قلبمو میشکنی...
علیرضا صانعی ✍️
|
نقدها و نظرات
|
عرض ادب و احترام خدمت شما خیلی متشکرم ازتون نظر لطفتونه مانا باشید. | |
|
سلام و درود خدمت شما سرکار خانم حسین زاده
بله دقیقا درست می فرمایید. اما بنده قبل از سرودن این ترانه قصد و نیت این که از یه ترانه ی دیگه کپی برداری کنم رو نداشتم... و خب نسبت به اون ترانه ی سریال نابرده رنج یکمی متفاوته. | |
|
درود بر شما جناب عبدالله پور سپاسگزارم از لطف شما بزرگوار | |
|
درود بر شما جناب قادری سپاسگزارم🌹🌹 | |
|
درود بر شما جناب انصاری بزرگوار🌹🌹 | |
|
درود بر شما جناب ایوری بزرگوار🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما بزرگوار
موفق باشید