جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
آخرین اشعار ناب آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
|
به نام نقاش بزرگ هستی
چه شکوهی دارد پاییز
از دریچه ی چشمانم،
بالا پوش طلایی برگ ها
برتن آفتاب زده ی درخت ،
رقص مداوم نور
بر تاقچه ی گچی اتاق،
بازیگوشی ابرها
در بسترلاجوردی آسمان،
مورمورسرمایی گنگ
لابلای پوست چروکیده،
هیاهوی باد
میان کوچه های تنگ،
عروسی کلاغ ها
نزدیک غروب،
وزوز زنبوران
گم کرده کندو،
صدای آواز قایق ران
از سوی بارانداز،
بوی شرجی دریا
از تکه های کوچک موج،
ذره ذره رویش امید
درتقدس دعا،
بافتن زنجیرناگفته ها
گردن آویز آرزوها،
همه محکوم
به انتظار ی بزرگ،
برای تماشای دوباره ی
بهارانی در راه...
آلاله سرخ
دوقدم مانده به پاییز هزاروچهارصدوسه
|
|
نقدها و نظرات
|
🍂🍁🍁🍁🍁🍂 | |
|
درودبانوی عزیز ممنون نگاه تان بله دقیقا واین هم از معجزات زیبایی و انرژی طبیعته | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 ☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️
| |
|
دروداستاد مهرم مهرتان ماندگار | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 ☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 ☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 ☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️
| |
|
دروداستادگرانقدر سپاس گزارم | |
|
دروداستاد بزرگواری فرمودین | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 ☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 ☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 ☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 ☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 ☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 ☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 ☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 ☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 ☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️
| |
|
درود نازنینم ممنون نگاه مهرت | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 ☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️
| |
|
دروداستاد مهرم سپاس گزارم مهرتان | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 ☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 ☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 ☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 ☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 ☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 ☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 ☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️
| |
|
درودارجمند سپاس نگاه مهرتان | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 ☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️
| |
|
سپاس بیکران استاد مهرم بانوکوهواره عزیز همراهی و مهربانی تان را قدردانم | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 ☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 ☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 ☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️
| |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 ☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️🪴☀️
| |
|
درودبانوی عزیز مهرتان را سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
در کل پاییزانهی دلچسب و خنکیست
درود بر استاد عزیزم
سلامت و ثروتمند باشید