يکشنبه ۴ آذر
عید شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ ۰۳:۰۰ شماره ثبت ۱۳۲۶۱۲
بازدید : ۴۴ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
عید یعنی که تو باشی
ای سبز ترین لحظه به هر وقت
عید من و دل بودن با توست
مجموعه خوبی...
زیبای مطلق به نگاهم
شیرین دل و جان
شهلای نجیبی و نجابت به نگاهت
فرهادترینم
یک ساده دل رفته دل عاشق و شیدا
آری خبرم هست که صد دل شده داری
آنان که همه خالق شعرند
استاد غزل ،مثنوی و نثر و ترانه
دانم که نیم لایق کویت
هر موی تو آتش زده بر جمع کثیری
اما دل بی تاب ترینم
با سادگیش گفت که عاشق به تو گشته
بی شیله و تزویر
فریاد کشیدم
تا خلق بداند
فرهاد ترین عاشق این شهر
با تیشه رسیده
آری گل جان مرغ دلم گشت گرفتار
از شربت گفتار و نگاهت
رفت از دِل من دِل
آنک شده این مرغک وحشی گرفتار
آرام ندارد ، آرام ندارد
او در پی تاراج خود افتاده به پایت
آرام دِلم ، رام نگاهت شده این دل
تسلیم ترینم...
هرجور که خواهی...
هر جور پسندی...
تنها تو مرا دور نکن از نگه خود
بگذار ببینم
چون طاقت دوری زتو هرگز نتوانم
گاهی تو بیا نیم نگاهی به دل انداز
تاب دل بی تاب مرا کن تو تحمل
بگذار که در سایه چشمان تو گاهی
با نیم نگاهی زتو عیدانه بگیرم
نوروزترین لحظه تو هستی
شهلای نجیبی و نجابت به نگاهت
از دور نگاهی...
شهلای نگاهت زده آتش به وجودم
دریای وجودت پر از عشق
آوازه تو برده قرار از دل گلها
من خارترینم پی گلزار نگاهت
من عاشق آنم که تو عشقم بشوی
عشق.....
از هرم نگاهت چه بگویم
که طبیعت شده مدهوش
من ذره ناچیز فقط محو تو گشتم
شیدا و پر از خواهش و تَمکین
من عاشق مست نگهت
جذبه جذاب.....
چونعشق شدی نازترینم
ای عشق اهورایی و زیبا
ای بهترین مَنظرِ چشمانم حریصم
زیبایی مطلق....
بر سمت نگاه و دل و جانم تو نشستی
ای مظهر شیدایی و دل رفتگی دل
دریای طهارت....
ای ناز ترینناز....
ای جان جانم....
ای جان جهانم.....
شهلا نگاهت دل وجان برد
من عاشق بی تاب نگاهت شده ام جان
شیرینی نابم...
فرهادترینم پی عشقت
تسلیم ترینم
هرجور که خواهی...
هر جور پسندی...
تنها به دل عاشق ما کن نظری تو
ای تاج سرم......
سرور جانم.....
ای جان جهانم......
ای شاه دل و جان......
عید یعنی که تو باشی
ای سبزترین لحظه به هر وقت
عید من و دل بودن باتوست
عید من و دل بودن با توست
عید من و دل بودن با توست
#حسین گودرزی"تشنه"
۱۳۹۶/۱۲/۲۸
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دو دل مابین عاشقانه وبا عارفانه
خوش آهنگ
مثل همیشه