يکشنبه ۴ آذر
شاه بیت شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ ۰۲:۳۱ شماره ثبت ۱۳۲۵۹۰
بازدید : ۴۷ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
شاه بیت غزل زندگیم
شب و روزم
به تو می اندیشم
ای تقاضای دل خسته من
خواهش قلبم.....
ای تمام روحم....
در کنار من باش
در کنار تو فقط،زندگی با معناست
شعر هایم زیباست
وغزل هایم،تک تک ابیاتش را به تو مدیون شده است
همه هستی من، شورمن ، مستی من
دل من می خواهد
شاهد ناز تو باشد
تا به آنجا که دلت می خواهد
تو برایم ناز کن
ناز کن
ناز به چشمان قشنگت، چقدر میآید
ای گلم.......
ای ماهم.......
ای عشقم.....
لحظه لحظه به تو می اندیشم
حسین گودرزی"تشنه"
۱۳۷۶/۰۳/۰۴
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.