پنجشنبه ۸ آذر
ازلین عشق شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ ۲۰:۱۴ شماره ثبت ۱۳۲۵۰۰
بازدید : ۱۱۶ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
تو همانی که دلم خواست تورا
ازلین عشق دل انگیز دلم
جان به فرمایش چشمان تو جان
در ازل ریخت به دامان تنم
جسم و جان و همه ام بسته به تو
ازلین پرتو شیدایی و شور
شوق بی وصف دلم
ای طهورایی ناب....
شُرب ناب ازلی......
ای شراب کهنه....
جان جان....
جاان جهان...
تا به ابد
شده ام بسط نشین و تسلیم
تا ته شوق
ته شیدایی
ته به سرمنزل دیدار و رهایی در تو
تا رسیدن به تمام خواهش
از ازل تا ابدین لحظه خمارت هستم
ای فریبا رخ زیبا .....که نداری تو نظیر
بی نظیر دل و جان
جان جان...
جان جهان...
با تو مستم وبه هستی خودم می بالم
که تورا دارم و شیدای توام
حس این دلخوشیم را ای عشق
از تو دارم و به تو مدیونم
مرحبا بر جانت
که شدی جان و جهانم گشتی
خوش به حالم که جهان دار شدم
سر خوش از این عشقم
تا ابد محو ترین شیدایم
که به غارت شدنش می بالد
جان جان...
جان جهان...
تو تمامم هستی
مست مستم با تو
دلخوش و شیدایم
دوستت می دارم
دوستت می دارم
دوستت می دارم
#حسین گودرزی"تشنه"
۱۳۹۷/۱۱/۱۴
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و درود استاد ارجمند
زیبایی به سبک غنایی و رمانتیک.
گستردهبیان و نیک و ناب و مهراندیش سرودید.
زنده باشید قلم تان جاودان نویسا.