جمعه ۲۵ آبان
شاعر پرافتخار شعری از مهدی رستگاری
از دفتر روزگاران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ ۰۱:۲۲ شماره ثبت ۱۳۲۴۷۰
بازدید : ۴۹ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
بسمه اللطیف
شاعر پرافتخار
تقدیم به محمدعلی بهمنی
باز شده در گذر روزگار
گستره کشور دل داغدار
شهر ادب پر شده از ناله و
سیل شده گریه بی اختیار
یک نفر دیگر از این جمع رفت
تا بشود شعر و غزل سوگوار
حیف که جان داد به جان آفرین
بهمنی آن شاعر پرافتخار
آن که شکوفا شده از همتش
در دل باغ غزلش نوبهار
او که تجدد به سیاقی اصیل
مانده به این دوره از او یادگار
صبح نسیمی به غبار غزل
داد پیامی به دل بی قرار
گفت که در مُلک غزل نیست مرگ
عشق بماند به جهان پایدار
زنده و جاوید بماند به شعر
در دل اهل ادب این دیار
هر که شود غرق به دریای عشق
بوده چنین بهمنی نامدار
#مهدی_رستگاری
یازدهم شهریور سال یکهزار و چهارصد و سه خورشیدی
یکم سپتامبر ۲۰۲۴ میلادی
دفتر شعر روزگاران
۱۰۵۰
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس قراوان اللهم صل علی محمد و ال محمد و احشرنا معهم | |
|
درود و سپاس جناب نجفی عزیز. لطف دارید | |
|
درود و مهر جناب انصاری ارجمند. سپاسگزارم | |
|
درود و سپاس جناب گلی عزیز. خداوند ایشان را رحمت کند | |
|
درود و سپاس بانوی گدامی . خداوند ایشان را بیامرزد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
فاتحه و صلوات