جمعه ۲ آذر
تبِ برفکی شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ ۱۹:۲۰ شماره ثبت ۱۳۲۳۱
بازدید : ۹۵۴ | نظرات : ۷۶
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
رسانهِ تصویری بیمار شده.
تبِ برفکی،
درمانش در دست تعمیر است!
آخرین آنتی که دیدم،
آچار به دست،
فالِ گوشم را می گرفت!
بی خیال،
ماهواره از فضا رسید!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.