ماهِ شهریور رسید و مژده اش بر ما رسید
با سرور آمد چه شادیها که در دلها رسید
گفت آذین در جهان بندید زین نیکو خبر
زانکه نیکو کودکی پایش در این دنیا رسید
از وجودش شد طبیعت چون بهاران پُر ز گل
بلبلِ خامُش به یُمنش خوش نوا خوانا رسید
از فروغِ مهر رویش تازه شد گلزارِجان
خاِرِ غم خشکیده شد در دل چو دل آرا رسید
وه چه میلادی که شد هوش از سرِ پیر و جوان
تا نگاهش سویشان معصوم و مهر آسا رسید
بر زلیخایِ دلِ ما بین ز نقّاشِ ازل
نورِ چشمی همچو یوسف پاک و بس زیبا رسید
ما بشکرانه در این روزِ مبارک می کنیم
سجدهٔ شکرش که بر ما گوهری یکتا رسید
دوش دیدم زاهدی را فارغ از پیری که گفت
از کیان آمد مرا فصلِ جوانی ، تا رسید
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
السلام علیک یا اباعبدالله…
اربعین حسینی تسلیت…
التماس دعا