شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر علی نظری سرمازه
آخرین اشعار ناب علی نظری سرمازه
|
تاثیر هندونه ی ابوجهل
بر جهل حقیر
***
طرف آنقدر شیرینه
که مجبورم
هندونه ی ابوجهل بزارم
زیر دندونش
***
من ابوجهلم و جهلم چه مرکب شده است
سهمم از روشنی راه خدا شب شده است
تو ابوعلمی و علمت به خداوند رسید
تَه ِ بحرالمیتت هم به دماوند رسید
***
عقلی که لونه کرده در خونه ی ابوجهل
از جهل گشته اینک دیوونه ی ابوجهل
بر عکس بیت بالا درمان می نماید
قند و فشار خون را هندونه ی ابوجهل
***
سه مورد از خواص ابوجهل را نام ببرید
ا
ابوسفیان
2
ابو معاویه
3
ابو یزید
***
تعم شیرین یار را
با ت ی دو نقطه می نویسم
تا کمتر مبتلایم کند
***
یلدا
مرض قند گرفته است
هر روز
با هندونه ی ابوحهل
کامش را تلخ می کنند
***
خره
بزی است که
خربزه ی روبا هم
کامش را
تلخ نمی کند
***
کبَست
برای کبد مفید است
***
برعکس ابوجهل
هندونه اش
خواص زیادی داره...
.......................
علی نظری سرمازه
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بیکران جناب عزیزیان ممنونم از حضورتان | |
|
درود بیکران بانو عجم ممنونم از حضورتان | |
|
درود بیکران جناب خوشرو ممنونم از حضورتان | |
|
درود بیکران جناب استکی ممنونم از حضورتان | |
|
درود بیکران شاهزاده خانوم ممنونم از حضورتان | |
|
درود بیکران جناب عبداله پور ممنونم از حضورتان | |
|
درود بیکران جناب مهدی پور ممنونم از حضورتان | |
|
درود بیکران جناب دبیر ممنونم از حضورتان | |
|
درود بیکران جناب دبیر ممنونم از حضورتان | |
|
درود بیکران جناب صادقی ممنونم از حضورتان | |
|
درود بیکران جناب دزفولی ممنونم از حضورتان | |
|
درود بیکران بانو عجم ممنونم از حضورتان | |
|
درود استاد معلومه اینهمه شعر اثرات انرژی زاهاست | |
|
درود جناب صادقی ترک عادت موجب پس انداز است | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قلمتان نویسا