يکشنبه ۴ آذر
نشانی شعری از اصلانی (امی)
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ ۱۲:۱۹ شماره ثبت ۱۳۱۹۶۶
بازدید : ۱۱۷ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب اصلانی (امی)
|
به نام خدا
آیی به فغان دل زمانی
از خود بدهی مرا نشانی
من بی خبر از نشان شده ام
صیاد خیالات عیانی
تاعشق دو گوهرش به دل هست
منتظر دلم! به چشم مانی
ای بی خبر از حال من و دل
خود همچو پری همی جوانی
اندر فلک عشق چنینی
رنگین و کمان آسمانی
تا کس تو به طرف خود کشانی
چون تیر تو ای کمان برانی
نام شاعران: امیر اصلانی / امین اصلانی (اَمی)
|
نقدها و نظرات
|
سپاس گزارم از شما استاد گرامی جناب انصاری دزفولی عزیز نظر لطف شماست. | |
|
بینهایت سپاس از لطف شما سرکارخانم سمیعی عزیز و ارجمند پاینده باشید و سلامت و موفق و پیروز. ⚘🌷🌹🌴🍀🌱🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست
شعر شریکی به چه معناست؟