يکشنبه ۴ آذر
فاصله شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ ۰۳:۱۵ شماره ثبت ۱۳۱۸۸۱
بازدید : ۳۹ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
فاصله بینمان هر چیز که میخواهد باشد
بگذار باشد که باشد
نه زمان نه مکان
نه هیچ چیز دیگر
زورش نه به نگاه تو می رسد
نه به این دل دل شده وامانده
به فاصله ها هیچ مربوط نیست که نیست
وقتی که نگاه تو نجوای فراوان دارد
و دل تشنه من عطش شنیدن
عشق همین لبخند توست
از گوشه چشمت
که بی مهابا بر این خراب دل بیتاب
نشسته و جا خوش کرده است
به نظرم عشق
هیچ تعریف دیگری ندارد جز تو
آنهم فقط در من دیوانه
عشق جان....
جانجان.......
جانجهان......
تو فقط یاش و بمان
تو فقط باش و بمان
تو فقط باش و بمان
#حسین گودرزی"تشنه"
۱۴۰۱/۱۲/۱۱
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.