سه شنبه ۶ آذر
سیب ممنوعه شعری از یاسر قادری
از دفتر امتداد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ ۲۳:۴۱ شماره ثبت ۱۳۱۸۷۷
بازدید : ۱۱۳ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب یاسر قادری
|
به بغل گیر مرا،ای گل رضوانی من
تا نگیرد به جهان،حس پریشانی من
جای حرفی که نشد،زمزمه در گوش تو شب
گریه کردم همه شب،سرّ پشیمانی من
مثل رویا تو بیا،در سر من راه برو
بلکه آرام شود،حالت حیرانی من
به دعا خواستمت،خشک شده چشمه ی اشک
ابر رحمت تو بزن،بر دل بارانی من
غصه ای کهنه گرفته است،دل و جان مرا
غم تو پر شده در،هاله پنهانی من
سیب ممنوعه من،گرچه که دوری،تو ببخش
چیدنت سخت شده،باعث ویرانی من
عشق تو عین جنون است و بغل کفر مدام
من که ملحد شده ام،ضربه ی پایانی من
قلب را طاقت غم نیست،نگو صبر زیاد
می کُشد دوری تو،در شب هذیانی من
قصه ی من،تو و دل،شرح دهد حال فراق
آمده سوز سخن،واژه ی اکرانی من
شده ام مثل زلیخا،چو به یوسف که رسید
همه تاراج شده،ملک سلیمانی من
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها شاهزاده خانم | |
|
درود جناب استکی | |
|
درودها بانو نوش احساستون | |
|
درود جناب کریمی تقدیم نگاه پر مهرتان | |
|
درود جناب صادقی زیبا قلم ممنون از توجه شما | |
|
درود جناب حاجی پوری | |
|
درود استاد عبداله پور | |
|
درودها استاد انصاری زنده باشید به مهر | |
|
درودها جناب دبیر ممنون | |
|
درودها بانو نوش احساستون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما
موفق باشید