جمعه ۲ آذر
من که شاعرنیستم شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ ۱۴:۰۵ شماره ثبت ۱۳۱۸۲۶
بازدید : ۸۴ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
من که شاعرنیستم
" شاعران سرگشته ی هر وادی اند "
من که شاعرنیستم
جز یه عابر نیستم
فقط افکارم را با شعر می نویسم
این زمین دِیر است برایم
درست است دیر است برایم
ولیکن ،
همه اینها را ،
دراین دِیر می نویسم
اینها که می نویسم ،
چه برای خود و،
چه بهر غیر می نویسم
همراه با طیرمی نویسم
خودم اینجام ،
فکرم میپرد به آسمان هفتم
چجوری شو نمیدانم
ولی
همه اینها را ،
از تهِ دل می نویسم
گاهی از چهر می نویسم
گاهی از سِحرمی نویسم
گاهی از شرّ می نویسم
گاهی از خیر می نویسم
گاهی عشق خود را در تیتر،
گاهی در رَج های ویلان ،
گاهی در ذیل می نویسم
گاهی بی کِیل ،
گاهی با کِیل می نویسم
گاهی هنگام نهار و،
گاهی در لیل می نویسم
گاهی این نوشته ها را ،
به روی ریل می نویسم
لِه ام میکند قطار آسمان جُل
گاهی با فعل ،
گاهی بی فعل مینویسم
گاهی تند میشود چونکه ،
آنهمه نوشته ها را ،
با قلمِ آغشته به فلفل می نویسم
اما هروقت می نویسم ،
آنرا با مِیل می نویسم
درمیان این شکاف نیلِ پرخروشِ رفتن ،
آنرا بهر هر رضای ،
خوبِ یارِمحبوبِ خویش ،
ز بهرِ آذوقه ای در کوله ای ،
بهرِ آن نِیل می نویسم
بهمن بیدقی 1403/5/17
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ارادت جناب آقای حاجی پور ارجمند بزرگوارید بینهایت از لطف و مهرتان سپاسگزارم سلامت و شادمان باشید | |
|
با سلام و عرض ارادت جناب آقای اصلانی ارجمند بزرگوارید بینهایت از لطف و مهرتان سپاسگزارم سلامت و شادمان باشید | |
|
با سلام و عرض ارادت استاد ارجمند بزرگوارید بینهایت از لطف و مهرتان سپاسگزارم سلامت و شادمان باشید | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند ارجمند بزرگوارید بینهایت از لطف و مهرتان سپاسگزارم سلامت و شادمان باشید | |
|
با سلام و عرض ارادت آقای صادقی بزرگوار دقیقاً همانگونه است که فرمودید بینهایت از لطف و مهرتان سپاسگزارم سلامت و شادمان باشید | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند ارجمند بزرگوارید بینهایت از لطف و مهرتان سپاسگزارم سلامت و شادمان باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
با کنایه های زیبایی سرودید واقعا لذت بردم 🌸🌸🌸