يکشنبه ۴ آذر
بِغل از چشمانت شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ ۲۲:۳۰ شماره ثبت ۱۳۱۸۱۶
بازدید : ۷۱ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
بغل از چشمانت
هوس دائمی این دل بی طاقت ما
چه نهان در دل این مست تماشایی توست
آه از این همه آه
خود...!
ببینم ؟ خبر از این همه مستی داری؟
خودی از ما که نمانده
به خود جان نگاهت سوگند
بی قرارم زنخستین دیدار
یک یک (۱/۱)یادت هست
که ز برق بُراق نگهت
تو به معراج تمنا مرا ره دادی
نفسم گشتی و جان بخشیدی
روح وریحان و روان.......
شرر افتاد، شدی جان و جهان
طاقتی نیست
تب افتاده به جان
همه ام خواهش و تسلیم و نیاز
همه ی چون و چرا
باز کن آغوش چشمانت
بغل از چشمانت
هوس دائمی این........
حسین گودرزی""تشنه""
۱۴۰۲/۹/۱۵
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود. بر شما
شبتون آروم