يکشنبه ۴ آذر
صنم جااااان شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ ۱۷:۱۶ شماره ثبت ۱۳۱۷۱۶
بازدید : ۷۷ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
در بند و اسارت بکشم
ای صنم جان
ای بند....مخدر....
بی قدر تورا دوست بدارم
اندازه و مقیاس
اینجا کر و کورند
دوری زتو هرگز
هرگز نتوانم
از رفتن ودوری
هرگز سخنی ساز نکن کوک دل و جان
قهر از تو اگر سمت من آید
مرگم به همان لحظه و آن دم
حتمی و تمام است
تمام است
کار دل و جان و همه ام ....
ای همه جانم.....
دق مرگ شود علت مرگم
آن لحظه و آن دم که نباشی
منمست و خمارم
خرابم و خرابم به خرام نگه تو
ای جاذبه محض
جَذبه تو آید
برچشم پر از عیش و پر از نوش تو جانا
جانمایه هستی....
سرمستی بی وصف
سلطان جهانم....
جانی و جهانی
جانمبه فدای تو جانت
با جان و تمامو همه ام جان
تا آخر هستی
ایمنشاء و سر مصدر هستی
ای حضرت دلخواه
در بند توام
ای صنم جااااااان.......
ای عشق ترین عشق
ای حضرت هورا......
اهورای دل وجان
ای جاذبه محض.....
با عشق تو را دوست بدارم
با عشق تو را دوست بدارم
با عشق تو را دوست بدارم
#حسبن گودرزی""تشنه""
۱۴۰۲/۰۶/۲۳
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زنده باشید به مهر