جمعه ۲۵ آبان
وادی شعری از مصطفی یعقوبخانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ ۰۹:۳۴ شماره ثبت ۱۳۱۷۰۱
بازدید : ۴۸ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر مصطفی یعقوبخانی
آخرین اشعار ناب مصطفی یعقوبخانی
|
دهانم تلخ شد از زهر این دنیا و حلوا نیست
به نخل عمر من یک دانهی شیرین خرما نیست
گرفتار شبی تارم که حتی نیمههای ماه
به قدر سوزنی در آسمانم ماه پیدا نیست
درون تنگ کوچک زندهام اما نمیفهمم
که تنگ کوچک ماهی برایش مثل دریا نیست
برای دیدنم گر نامدی کنعان بدان یوسف
که با عطر لباست دیدهی یعقوب بینا نیست
خوشی مثل سرابی بود و من در وادی دنیا
به سمتش چون که رفتم دیدهام مقصود ، آنجا نیست
جهان با دشت و کوه و رود و ماه و آسمان چون هست
دلت چون خوش نباشد این جهان یک لحظه زیبا نیست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود