جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
در قندیل ِ تنهایی ِ خویش
پر از واژه و سیاه مشق
بسنده کردم ...
به پیوند ِ بکر ِ کلمات
و سپردم
آرزوهای سقط شده را
به ترازوی دو سر ِ عدل
.
عاشق ِ سرکش ؛
قلم بگردان
تا وقت باقیست
قریب است ؛
بشکند قلم در دستانم
و برقصد در آتش
کالبد خاکی ام
.
شعله ،سرکش از – فریاد ِ – من
بشنو از هر سوراخ
رمز و راز ِ نجوای ِ من
در بلوغم ،زندگی رنگ ِ دگر دارد
چون ققنوس
آن جرقه
- عاشقی – در راه دارد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.