جمعه ۹ آذر
طب آخر شعری از آوا صیاد
از دفتر بانو بی بانو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ تير ۱۴۰۳ ۲۲:۴۵ شماره ثبت ۱۳۱۳۷۱
بازدید : ۲۱۴ | نظرات : ۴۰
|
|
آغاز آواز دلنواز غاز
شبیه اتفاق اتاق هق هق
پشت سرپچپچه ی کوچ پرستو
پا پیچ ، پیچ در پیچ پرستش قاضی
آیا قوچ در جنگل زندگی می کند
عالیجناب بندآب بی آب زاینده رود
کنتور تصفیه کدام مرکز آب است
کدام التهاب
انقلاب تالاب کمیاب است
برگرد فاضلاب بوی گلاب می دهد
گرداب حجاب مرداب
استجاب ناب عالی جناب است
عجب ،وجب به وجب
نیش عقرب
طب آخر طیب است
با احترام آوا صیاد
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد بانو شاهزاده سپاس از حضور سبزتان | |
|
درود استاد مدهوش سپاس حضورتان همیشه سبز | |
|
درود جناب عبداله پور سپاس | |
|
درود استاد نظری سپاس از استاد کاری هم بر نمی آید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
انشاءالله سر فرصت با نگاه عمیقتری بخوانیم...
درود بر بانو آوای عزیزم
سلامت و ثروتمند باشید