يکشنبه ۴ آذر
قهوه ترک نگاهت شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ تير ۱۴۰۳ ۱۹:۴۶ شماره ثبت ۱۳۱۳۶۶
بازدید : ۸۹ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
نگهم کردی و در لحظه دلم رفت که رفت
پشت ان پنجره رو به جنون نگهت
کشش پر کشش و جاذبه ای بود که در
یک دم و آن تمامم به چپاول بردی
به گمانم تو به چشمان خودت آن داری
آن غارتگر بیچاره کن این دل من
دلهره بر دل و جان مستولی
وقت دیدار و تماشای تو ای حضرت جان
قهوه ترک نگاهت
می نوازد مشام دل و جان
پشت آن پنجره رو به جنون نگهت
چه نهان داشتی و داری و با این حَربه
چه به سر داری و جزغارت و تسلیم و جنون
از دل و جان پر از خواهش ما
چه توقع داری
بی توقع به تو جان می گویم
به فدای تو آن ناز نگاه پر از جذبه تو
حضرت چذبه جذاب
همه ی هستی جان ، یک دل بی تاب که تسلیم تو شد
به همان بی تابی
قسم ای تاب و تب و راحت جان
به خود ناز نگاهت سوگند
دوستت می دارم
دوستت می دارم
دوستت می دارم
#حسین گودرزی"تشنه"
۱۴۰۳/۰۴/۰۶
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.