جمعه ۲ آذر
آهِ لیلا شعری از علی رفیعی وردنجانی
از دفتر یاد-داشت نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ ۱۸:۰۲ شماره ثبت ۱۳۱۳۰۴
بازدید : ۶۲ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر علی رفیعی وردنجانی
آخرین اشعار ناب علی رفیعی وردنجانی
|
من از گمشدن نالهی کربلا میکنم
شبیه خودت روضهام و مبتلا میکنم
غریبم هنوز از حسین خوابِ توی سرم
شکستی دلم پرچمِ کوزهات و میخرم
نه آشوبِ قلبِ یزید و عمر
نه خاموشِ لبهای خونین و تر
بهشتی میان دو انگشت تو
بهشتی میان معلای من
خودت مژدهی وصلم و پینه کن
خودم مردم از آهِ لیلای من
علی رفیعی وردنجانی
|
نقدها و نظرات
|
☀️ صَلّی اللهُ عَلی اَباعَبداللهِ الحسین وَ مُحِبّانه اَجمَعین ☀️
| |
|
☀️ صَلّی اللهُ عَلی اَباعَبداللهِ الحسین وَ مُحِبّانه اَجمَعین ☀️
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
☀️ صَلّی اللهُ عَلی اَباعَبداللهِ الحسین
وَ مُحِبّانه اَجمَعین ☀️