يکشنبه ۴ آذر
روز مبادا شعری از افسانه نجفی
از دفتر بُت چینی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳ ۱۷:۴۹ شماره ثبت ۱۳۱۲۴۲
بازدید : ۱۲۸ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب افسانه نجفی
|
_آخ!!!
چقدر خسته ام...
_یکی بیاید
زمین را
ز روی شانه های من بردارد!
_آی غم؛
نگران آواره شدن نباش!
من برای "روز مبادا"
مشتی بغض تازه
توی جیب های دلتنگیت
کنار گذاشته ام...
_اما...کم آوردم!!!
_از کجا باید می دانستم؟!
او که برود
تمام روزها
روز مبادا می شوند...
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون... ناصحم گفت که جز غم چه هنر دارد عشق //برو ای خواجه ی عاقل هنری بهتر از این | |
|
درود بر شما دوست عزیز 🌹🌹🌹 | |
|
چقدر حالم خوب میشه وقتی شما رو می بینم...درود بر استاد عزیزم | |
|
ممنون استاد عزیز | |
|
ممنون استاد عزیزم | |
|
درود بر شما استاد بزرگم...سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشورای حسینی تسلیت
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ
وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ
عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً)
ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ
وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ