جمعه ۲ آذر
زنده گي بي تو... شعری از نبي احمدی
از دفتر شعرناب نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ ۱۷:۴۰ شماره ثبت ۱۳۱۱۸
بازدید : ۶۱۹ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب نبي احمدی
|
من براي ات نوشته ام : حتمن!
تو براي ام نوشته يي : هرگز!
من به هم راهي ِ تو محتاج ام
مثل ِ برگ ِ گل و فتو سنتز
((گفته باشم كه دوست ات دارم))
[] []
تو خودت را بيار نزديك ام
اين قدر از دل ام به دور نباش!
دست در دست هاي ِ من بگذار
اهل ِ ناز و مد و غرور نباش!
((عينك ِ اختلاف را بردار!))
[] []
فكر ِ من باش و دوست داشتن ات
اين كه تو سرنوشت ِ من هستي
حال و روزي جهنمي دارم
شك ندارم بهشت ِ من هستي!
((با خيال ات چه عالمي دارم))
[] []
حال ِ يك سنگ ِ قبر را دارم
كه به فكر ِ جنازه يي باشد
سنگ ِ بي گور ، آرزو دارد
مرگ ، رخ داد ِ تازه يي باشد
(( زنده گي بي تو بد تر از مرگ است... ))
نبي احمدي
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.