جمعه ۹ آذر
|
آخرین اشعار ناب علیرضا محمودی
|
از عشق تو ای خالق هستی همه مستیم
ما باده پرستیم و همه دل به تو بستیم
مرغی که اسیر تو شود بال چه خواهد؟
زین رو نه پریدیم و نه جستیم و نه رستیم
بهتر ز بهشت است برایم قفسِ تو
ای آنکه از عشقت پرِ پرواز شکستیم
چون روز ازل مهر تو بر سینه نهادیم
تا صبح ابد واله و شیدای تو هستیم
(ما خانه به دوشان غم سیلاب نداریم)
بر زورق بشکسته به امّید نشستیم
تا در صدف عشق نهان شد گُهر ِدل
احباب بدیدیم و از اغیار گسستیم
کشتی نشناسیم و غم موج نداریم
ما غرقه به دریای تو از روز الستیم
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بانو و سپاس از حضور سبزتان. اتفاقا ابتدا بال نخواهد بود سپس ویرایش کردم و شد بال چه خواهد . هر چند تفاوت چندانی هم نمی کند. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما جناب محمودی عزیز
بسیارزیبا بود