جمعه ۲ آذر
یک خلسه ی بی حاشیه شعری از علی رمضانپور(اشک)
از دفتر یک هوا غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۸ تير ۱۴۰۳ ۰۱:۳۲ شماره ثبت ۱۳۰۹۰۲
بازدید : ۹۸ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر علی رمضانپور(اشک)
آخرین اشعار ناب علی رمضانپور(اشک)
|
یک خلسه بی حاشیه
ای لذت یک خلسه ی بی حاشیه در من
لبریز شده عطرِ تو هرثانیه در من
مطبوع ترین حس ِ پر از خواهشی اینک
وابسته به اکسیژن ِ توشد ریه در من
چشمان تو باعث شده هر لحظه بجوشد
یک قطعه بی درد ِسر ِقافیه در من
تو اصل بقا نقطه ی پرگار ِ وجودی
اثبات شده ای جاذبه !این فرضیه درمن
بی جذبه ی تو بال وپر شعر شکسته است
یک باغ ِ غزل بی توشده مرثیه در من
قسمت نشده ازفاصله ها دور شوم دور
مانده است هنوز از تو کمی زاویه در من
من منتظرم ،منتظر ِ سایه ای از دور
درغیبت تو مانده همین داعیه در من
|
نقدها و نظرات
|
درودها برشما باسپاس بیکران | |
|
سپاسگزارم درودهابرشما باد | |
|
درودهابرشما باسپاس فراوان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما