جمعه ۲ آذر
فرآیند زیبایی شعری از علی رمضانپور(اشک)
از دفتر یک هوا غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ ۰۲:۰۲ شماره ثبت ۱۳۰۴۷۷
بازدید : ۹۲ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر علی رمضانپور(اشک)
آخرین اشعار ناب علی رمضانپور(اشک)
|
فرایند زیبایی
چه زیبا بر دل من می نشیند طعم لبخندت
مبارک باد با طعم عسل این گونه پیوندت
نگاهت مملو از یک آسمان خلاقیت پاکی
چه زیبا می تراشد ماه را چشم هنرمندت
توجه کرده ای اصلا به این یک اصل پرتکرار
تو را زیبا ومن را عاشقت کرده خداوندت؟
تصور کن دراین دنیا تویی زیبایی مطلق
درون آینه پیدا نشد هم شکل و مانندت
خدا را شکر جانم ،ارزشی دارد برایت که
به جان ِتو،به مرگ ِتو،شده هر دفعه سوگندت
تصور کن چه زیبا می نشینی در وجود من
وحسی راکه می بخشد همین عشق
خوشایندت
چنان در پشت واژه های من پنهان شده نامت
که شعرم عاشقانه می شودازاین فرایندت
تحمل کردنم بایک تبسم از تو...عالی نیست؟
چه زیبا کارگرگشته همین یک چشمه ترفندت
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارلطف بیکران شما هستم درودبرشما | |
|
درودهابرشما باسپاس لطف تان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عالی
درود بر شما