جمعه ۲ آذر
کاش های مکرر بی تکرار شعری از علی رمضانپور(اشک)
از دفتر یک هوا غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ ۰۳:۱۸ شماره ثبت ۱۳۰۸۶۶
بازدید : ۵۵ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر علی رمضانپور(اشک)
آخرین اشعار ناب علی رمضانپور(اشک)
|
کاش های مکرر بی تکرار
کاش هنگام غزل چشم تورا می دیدم
ازهمان روز ازل چشم تورا می دیدم
کاش آن روزتو بودی ومن و حس عجیب
در هیاهوی بغل چشم تو را می دیدم
کاش هردفعه سر درس معلم،جای
فهم ارسال ومثل چشم تورا می دیدم
بادلایل پی اثبات خدا بودم کاش
جای هربحث وجدل چشم تورا می دیدم
کاش آن دم که قیامت به سر کوچه رسید
با همه اهل محل چشم تورا می دیدم
درپی زلزله ی خانه براندازم کاش
فارغ از بحث گسل چشم تو رامی دیدم
کاش دربرزخ ایمان و پرسیدن بت
نه خداو نه هبل ،چشم تورا می دیدم
ذوق شاعر شدنم کورشد اینک ای کاش
جای هربیت ِغزل چشم تک را می دیدم
|
نقدها و نظرات
|
باسپاس از لطف بیکران تان درودبرشما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.